W dniach 12-13 września 2017 w Hotelu Toscania we Włoszakowicach odbyła się coroczna konferencja i targi kosmetyczne organizowane przez Przedsiębiorstwo Handlowe Davi z wielkopolski.

 

Pierwszego dnia odbyła się konferencja, rozpoczęta przez prezentację firm, których Davi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Tego dnia odbyła się również premiera dwóch poniżej wymienionych marek na rynku tradycyjnym. Są to marki:

  • Derma Plus
  • Gentle Day
  • Flor de Mayo
  • Byphasse
  • Saphir
  • Instituto Espanol
  • G-Synergie.

 

Poznajmy powyższe marki kosmetyczne

 

Kosmetyki marki Derma Plus

Preparaty pielęgnacyjne zawierające jagody goji marki Derma Plus rewitalizują i przywracają komfort. Poprawiają stopień nawilżenia oraz wzmacniają naturalną warstwę ochronną. Nawilżają, zmniejszają zmarszczki i sprawiają, że włosy i skóra stają się miękkie i elastyczne. Systematycznie stosowane przywróciły piękno, witalność i blask mojej skórze i włosom.

Nie tylko odżywiają, tonizują i regenerują, ale także zapewniają skórze ochronę. Receptury tych kosmetyków zawierają organiczny wygląd z jagód goji z ekologicznych upraw. Te preparaty pielęgnacyjne o łagodnych formułach doskonale sprawdzają się w pielęgnacji mojej skóry i włosów. Co istotne kosmetyki te nie zawierają SLES, parabenów, wazeliny, formaldehydu, OGM, barwników, alergenów.

Kosmetyki te używane w codziennej pielęgnacji uzupełniają brakujące składniki odżywcze w skórze, poprawiają metabolizm komórkowy, a w efekcie również poprawiają metabolizm komórkowy, wzmacniają odporność skóry, wykazują silne działanie odmładzające i kondycjonujące. Moja skóra i włosy stały się nawilżone, sprężyste i otulone przyjemnym zapachem.

Marka produktów Gentle Day

Produkty Gentle Day są tworzone z wysokiej jakości starannie dobranych materiałów. Wyróżniają się innowacyjnością, nowoczesnością i troską o zdrowie kobiety.

 

Marka kosmetyków Byphasse

Hiszpańska marka kosmetyków Byphasse powstała z potrzeb rynku, ponieważ brakowało kosmetyków wysokiej jakości w przystępnych cenach. To preparaty pielęgnacyjne w dużych opakowaniach, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania każdego klienta.

W ofercie firmy znajdują się kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, dłoni oraz dla delikatnej skóry dzieci.

Marka zapachów Saphir

Marka Saphir to hiszpański producent z 50-letnim doświadczeniem w branży perfumeryjnej.

 

Marka kosmetyków Instituto Espanol

Hiszpańska marka kosmetyków Institiuto Espanol ma w swojej ofercie szeroką gamę preparatów kosmetycznych przeznaczonych do pielęgnacji ciała. Powstała w 1903 roku i cieszy się renomom oraz uznaniem klientów. To jeden z największych hiszpańskich producentów kosmetyków, którego preparaty pielęgnacyjne są znane w ponad 20 krajach na całym świecie!

W ofercie marki Instituto Espanol znajduje się 13 linii kosmetycznych, a wśród nich: gama kosmetyków Kolagen + Ślimak, linia kosmetyków z Aloesem, gama preparatów pielęgnacyjnych z Arniką, linia kosmetyków z Owsem, gama preparatów pielęgnacyjnych z Mocznikiem, linia kosmetyków z Witaminą E, gama preparatów pielęgnacyjnych Zdrowa Skóra (Piel Sana), linia kosmetyków Dzika Róża, gama preparatów pielęgnacyjnych Klasyczna, linia kosmetyków Dermo, gama preparatów pielęgnacyjnych z Kakao, linia kosmetyków z Mlekiem czy też preparaty na Atopowe Zapalenie Skóry.

Marka kosmetyków Flor de Mayo

Flor de Mayo to marka naturalnych hiszpańskich kosmetyków naturalnych do pielęgnacji ciała oraz perfum, która w swojej ofercie posiada również zapachy dla domu.

 

Marka kosmetyków G-Synergie

G-synergie – natural beauty to luksusowe i naturalne preparaty pielęgnacyjne. Profesjonalne kosmetyki tworzone przez profesjonalistów, których celem jest troskliwa pielęgnacja oraz przywracanie zdrowia, nawilżenia, witalności i komfortu zarówno skórze, jak i włosom.

Marka G-Synergie stworzyła dwie linie kosmetyków. Podstawą receptury pierwszej z nich jest klasyczny imbir. Preparaty te charakteryzują się różowymi elementami graficznymi na opakowaniu i są dedykowane do pielęgnacji włosów farbowanych i zniszczonych. Natomiast głównym składnikiem receptur drugiej linii preparatów pielęgnacyjnych tej firmy jest dziki imbir, a kosmetyki z niebieską grafiką na opakowaniach przeznaczone są do pielęgnacji włosów suchych, przesuszonych i wymagających głębokiego nawilżenia.

Prelegenci z Hiszpanii, Włoch i Litwy przedstawili zebranym gościom swoje firmy. Ich historię, profil działalności, zasięg, produkty. Prezes Dariusz Tomczak zaprezentował działania, jakie podejmuje firma Davi w celu zwiększenia rozpoznawalności powyższych marek.

Aby przybyli goście mogli się zapoznać z produktami, przygotowano produkty wyżej wymienionych marek, które można było poznać w czasie wydarzenia.

W konferencji uczestniczyli przedstawiciele i właściciele wyróżniających się sieci handlowych. Zarówno lokalnych drogeryjnych, jak i ogólnopolskich.

W imieniu firmy Instituto Espanol prezesowi Davi panu Dariuszowi Tomczakowi nagrodę specjalną za współpracę wręczyli: Norberto Granados Royo oraz Vicente Granados Royo.

Następnego dnia odbyły się coroczne targi handlowe pod hasłem “Davi-mania”. Swoje oferty przedstawiły 54 firmy, których Davi jest dystrybutorem. Klienci przybyli na targi mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanych na ten dzień promocji. Podkreślić należy, że dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się nowości, jakie zaprezentowano podczas tej imprezy handlowej. Widać było, że osoby, które zamawiają towar do swoich firm, także szukają nowości, które mogą zaproponować swoim klientom.

 

Bardzo dziękujemy za liczny udział.

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text